Saturday, November 28, 2009

Ma olen nüüd neli päeva ilusasti tööl käinud. Kolmapäev oli siis esimene päev. Läksin teisipäeva õhtul või siis õigemini kolmapäeva öösel kell 1 magama, teades et saan poole lõunani magada. Kuid asi läks natuke teistmoodi, natuke peale kuut hommikut helises Katrini telefon ning helistajaks oli Jaanika, kes ütles, et meid vajatakse farmi tööle, ajasime siis ruttu end üles ning 10 minutiga olimegi valmis ning kihutasime tööle. Kihutamisel ei olnud muidugi mõtet, sest pidime shedis ootama 45 minutit enne kui saime tööle asuda. Tööpäev lõppes kell neli päeval ning suhteliselt surnud tunne oli peal. Farmerid tahtsid meid järgmisel päeval jälle tööle ning tundub, et nüüd nad tahavadki meid nn täiskohaga tööle, mis on väga hea.Olen nüüd kolm viimast hommikut kell viis hommikul end üles ajanud, päris jube on nii vara ärgata. Kuid ehk harjun millalgi ära, päevad on suht pikad ning kurnavad tänu palavusele. Oleme teinud erinevaid asju, thinninud õunud ning pirne, korjanud aprikoose ning ploome, pruuninud tomateid ning neid ka traatinud. Seega päevad on mitmekesised-jällegi üks hea asi. Täna oli ka palgapäev-kolme päeva eest sain üle 400 dollari. Juhuu. Kahe nädala elamisraha on jälle olemas.
Täna oli meil siin torm, müristas ning sadas päris korralikult, tuul oli ka väga tugev, õnneks oli meie tormike õhtul, mitte siis kui töötasime.
Homme on mul ja Katrinil vaba päev. Jaanika läheb Erlele ning Jasonile appi squasse korjama. Squassid on pisikesed kõrvitsalised, erinevus on see, et ma söön neid (kõrvitsat ma jälestan).
Midagi muud erilist ei olegi juhtunud, sest peale tööd oled väsinud, tuled koju, kokkad ning siis natuke loed raamatut ning siis väike filmike ning magama ära. Ma loen Twilighti saagat:D. New moon on loetud, täna alustasin kolmanda osaga-Eclipse. Raamatud on inglise keeles, mis on hea. Ning filmideks on Prison Break, neljas hooaeg juba.

No comments:

Post a Comment