Wednesday, November 11, 2009

6.november.
Ma ei ole enam vist suurem asi blogi kirjutaja. Olen nüüd omadega Griffithi linnakeses. See asub New South Wales´i osariigis. Ma arvan, et kauaks ma siia ei jää. Pole tööd, liiga palju päkkereid selle koha jaoks. Käisin täna kõik tööbürood läbi ning nothing. Aga eile käisin ma tööintervjuul, elus esimest korda siis. Loodan, et ehk läks õnneks, võtavad ühendust järgmisel nädalal, kas kolmapäeval või neljapäeval. Tööle hakkaksin alles kuskil 15. jaanuar. Ja töö on veinitehases veini cellaris. Ehk siis hakkan veini valmistama. Palk on seal on päris hea. 1000-1500 dollarit nädalas, seega väga loodan saada seda kohta. Gasella veinidele hakkaksin siis töötama, et varsti peate kõik Austraalia veini jooma hakkama. Gasella wines from Australia and Yellow tail wine is name of the wine. Aga mul oleks ikka enne ka vaja tööle saada, sest pankrot terendab.
Ma elan hetkel päkkerite hostelis, ühes toas koos kolme Inglise noormehega. Sõbralikud on, kaks neist on isegi päris kenad:). Üks neist läheb öösel nüüd ära, melbourne. Kuid ka tema käis eile venitehases intervjuul, seega võib olla kohtume veel. Eile käisin oma toa poistega pokkerit mängimas. Alguses läks puusse, kuid lõpus läks päris hästi, kuni ma otsustasin all in teha ning kaotasin valusalt. Olge rahulikult, me ei mänginud raha peale, riiete peale ka mitte, tegemist oli kohalike pokkeri klubiga. Muidu on päkker päris jube koht, kole ning maksab ikka räigelt. 120 dollarit nädalas põhimõtteliselt mitte millegi eest. Mul ei ole isegi kappi, kahte riiulit saan kasutada, kuid pesu pean ikka kotis hoidma, riideid käin ka WC-s vahetamas. Peale päkkeri elu ei kohuta mind vist midagi, välja arvatud muidugi ussid, ma arvan, et mu foobia on hullemaks läinud.

Aa viimane õhtul Melbournes panime pidu, päris lõbus oli. Melbourne oli ikka tore linn. Enne ära minekut külastan seda kohta kindlasti.

Rohkem ei oska midagi kirjutada, tervis on korras ning muidu on ka ok, aint et tööd oleks vaja.




8.november
Täna käisime jõe ääres ujumas ning päikest võtmas. Tore oli. Jõgi oli küllaltki lai ning vool alguses ei tundunud üldse tugev, kuid kui ma olin juba paraja maa ära ujunud ning tahtsin tagasi ujuda, siis ei saanudki. Paanikahoog tuli isegi peale, sest jalad põhja ei ulatunud, teised olid ka päris kaugel ning tagasi ujumine tundus täiesti võimatu, vool kandis mind lihtsalt endaga kaasa, õnneks tuli mul mingil määral mõistus pähe ning üritasin kaldasse ujuda, see õnneks õnnestus. Aga pabin oli küll sees igatahes. Peale seda ma enam eriti ujumist ei harrastanud, mängisin vees lihtsalt palli ning lebotasin rannas. Liiv oli ikka väga kuum seal, käia oli suht võimatu. Muud rohkem ei ole teinud kahe päeva jooksul. Eile oli muidugi korralik pidu, kuid minu üleeilne gooni joomine rikkus eilse peo ära ning seega ma kõige suurem pidutseja ei olnud, teised aga võtsid mõnuga. Inimesed kellega siin hostelis suhtlen võtsid ette võistluse. 100 shotti-100 minutit ehk siis üks minut, üks shot. Inimesed olid ikka väga wasted pärast seda. Shoti materjaliks olid kõikidel õlled, kuid David hull jõi gooni, ta pidas vastu 54 shotti ning siis oli väike feeling sick period ning pärast seda hakkasime mängima shitheadi, kes kaarte üles pidi võtma, pidi ka jooma. Packerid on ikka suht joodikud küll. Täna hakkab jälle mingi pidu varsti. Ma arvatavasti lähen siit 14. nov ära, Jaanika tuleb mulle järgi ning siis Queenslandi. Siit ma tööd ei leia. Üks võimalus on, et lähen Mildurasse koos Davidiga Aga eks kõik selgub paari päeva jooksul.


12.nov
Täna öösel läks Dave Mildurasse ära. hetkel Rossiga kahekesi toas, kuid homsest jagan jälle kolme poisiga tuba. Ise lähen siit pühapäeva hommikul ära- Quuenslandi koos Jaanika, ning seal peaksin ka töö saama. Veinitehase töö kohta veel ei tea, loodetavasti saame täna õhtul teada, ma vääääga loodan saada seda tööd. Hosteli rahvas on lahe ning palk on super. Kui täna saadakse tööintervjuu tulemused teada, siis läheb ka täna hullemaks peoks ära. Damn mul on väike närv ikka sees.
Hoidke pöialt!!!

No comments:

Post a Comment