Sunday, November 1, 2009

1. november.

ma istun ikka veel Melbournes, arvatavasti lähen siit kolmapäeval ära, aga ei tea veel. Mulle täitsa meeldib siin. Ilus ning puhas suurlinn. Asiaate on siin väga väga palju, seega on siin ka palju aasia toidukohti, mis mulle vägagi meeldib. Aasia toit on ülekõige. Mustanahalisi siin minu arvates väga palju ei ole või siis ma lihtsalt ei pane neid tähele. Ilmad on siin nüüd õnneks küllaltki ilusad olnud.
Ma elan siis ikka veel samas korteris, kuhu alguses tulin. jagan tuba jaapanlanna Yukiga, armas tüdruk on.
Millega ma siis vahepeal tegelenud olen? Kolmapäeval tuuritasime Jaanikaga niisama linnapeal ning õhtul läksime Zorani juurde Anglesea´sse, see on rohkem kui 100km Melbournest väljas, ookeani äärne ilus vaikne koht. Olin sean kaks ööd. Zoran on hästi lõbus ning lahke vennike. Neljapäeval lebotasime alguses niisama väljas, siis läksime randa. Ujusin esimest korda ookeanis. Alguses tundus vesi ikka päris külm, kuid lõpuks natukese ajaga harjusin ära. Mina, Jaanika ning Zoran olime ainukesed, kes ujumas ning bodyboardingut tegime. Aussiedel on ju veel kevad-kes siis kevadel ikka ookeanis ujumas käib:P. Minu jaoks oli bodyboarding ka esimest korda, kahjuks lained eriti suured ei olnud, ehk mõni teinekord läheb paremini. Õhtul jõime veini ning rääkisime juttu. Reede hommikul tuli Jaanika Melbourne tagasi, pidi tööle minema. Ma jäin Zoraniga veel sinna, reede õhtupoolikul tulime meie ära. Käisime veel ujumas ning lebotasime niisama ja sõitsime ka natuke ringi. Eile ehk laupäeval käisin Melbourne akvaarumis. Vapustav koht, ei kahetse üldse, et nii palju raha sinna alla panin, asi oli seda väärt. Õhtul käisime Yuki ning Jaanikaga pubis, ikkagi Halloween oli, ei saanud ju toas istuda. Tegime ikka korraliku meigi ka, mida oli hiljem väga raske maha võtta. Ma nägin nagu zombi välja. Täna oli mul täielik mitte midagi tegemise päev. Magasin kaua, siis käisin linnas-kuulsas Myeri kaubanduskeskuses, mis minu meelest oli küllaltki jube koht. Ei suutnud seal eriti ringigi käia. Asjad olid suht kaootiliselt ning mina nende süsteemist aru ei saanud ning ega väga ei süübinudki. Ostin sealt ühe salli, mul kaasas ainult üks ning see liiga paks suveks. Siis käisin veel vietnami toidukohas söömas, kohutavalt hea toit oli ning siis tulingi koju tagasi. Nüüd olen lihtsalt netis ringi vaadanud ja piltidega tegutsenud. Homme plaanin veel linnapeale minna ja kirsifarmi helistada.. loodan ikka veel sinna tööle saada. Ülehomme on plaanis minna loomaaeda ning edasi siis vaatab, mis saab. Ma ei oska eriti midagi kirjutada siia. Iga päev juhtub midagi ning koguaeg on huvitav ning uus, mulle meeldib.

No comments:

Post a Comment