Sunday, November 15, 2009

14.nov.
Täna on mul siis viimane päev Griffithis, seega tuleb täna pidu. Eile oli eriti võimas pidu. Möllasime basseinis ning niisama juturääkimine. Minul lõppes basseinis möllamine natuke kurvalt, kuna sain küünarnukiga vastu vahtimist ning nüüd on mu mokk lõhki. Enam õnneks väga paistes ei ole, kuid eile õhtul ning öösel oli ikka päris jube. Meie hosteli omanik pidutses ka koos meiega, tema jäi ikka väga purju ning saatsime ta taksoga koju. Mul on isegi kahju siit hostelist ära minna, sest inimesed on siin päris toredad ning ma olen juba hosteli eluga harjunud. Homme hommikul liigun Sidneysse ning sealt edasi Quuenslandi. Vist on Stanthorpi linnake, päris kindel ma ei ole. Appikene mul on nii uni, ei suuda rohkem edasi kirjutada, puhkan natuke ning siis liigutan end edasi.

16.nov
sain veinitehasesse tööle ning olen ikka veel griffithis, ehk saan täna minema, ei tea veel.

No comments:

Post a Comment