Tuesday, November 17, 2009

Hi there

Lõpuks olen siis Griffithist läinud. hetkel istun Wagga Wagga Mäkis tasuta netis ning ootan Jaanikat ning Katrinit. Katrinit pole elu seeski läinud. Peaksime tunni pärast kokku saama ning siis hakkame Queenslandi poole kimama, hakkan elama Stanthorpe linnakeses. Arvatavasti olen seal 1,5 kuud ning siis aastavahetuseks, kas Brisbane´i või Sidneysse ning siis Griffithi tagasi, nädalakese niisama lebotamist seal ning siis 3,5 kuud rasket tööd veinitehases. Kuus päeva nädalas, ning see sisaldab ka öiseid vahetusi. Öösel natuke parem tööd teha, rohkem raha;)Peale veinitehases töötamist reisima..ja ma ei tea kui kaua. Vaatab, mis eluke toob. Griffithis hakkas mulle väga meeldima, esimesel päeval sain küll šoki, teine päev oli juba norm ning lõpuks meeldis mulle väga, toredad inimesed jne. Hosteli omanik on ka mõistlik mees. Hostelis sain kõige paremini läbi ühe sooma tüdrukuga, lahe saksa noormehega ning siis oma inglise noormeestega. Neid oli lõpuks kuus:D. Eile sain õhtul ka üllatuse, aussie Vanessa kinkis mulle lahkumiseks šokolaadi tordi...ma olin ikka väga üllatunud, sest me suhtlesime küll, kuid mitte väga, ainult mõni kord olime rääkinud. Aga jah, ma arvan, et päris armas võib Griffithisse tagasi minnes olla.
Inglise keel on väheke paremaks läinud, eesti keelt on imelik rääkida, sest kaks nädalat kuuled põhiliselt ainult inglise keelt ning räägid ka ainult inglise keeles. Täna suutsin Jaanikale telefonis ka küsimusele automaatselt inglise keeles vastata. Vaatab, kuidas ma peale kolme kuud veinitehases töötades eesti keelt räägin:D.
Minu huul on ikka veel imelik, valus. Ja huule all on sinikas ning huulel endal on sinikas ning seest on lõhki. See oli ikka päris korralik obadus-siit ka moraal, ei tasu basseinis möllata, kui oled gooni joonud.

Bye ning hoidke pöialt, et Quuenslandi elusalt jõuaksime ning, et seal kohe tööle saaksin asuda.

No comments:

Post a Comment