Sunday, November 22, 2009

Täna oli siis huvitav päev, nii positiivselt kui ka negatiivselt. Positiivne oli see, et sain ühe vägagi naeratava panema sõnumi;)(Griffithi tegelased igatsevad mind) ning meil oli täna BBQ. Mõnus on istuda laua taga ning süüa salatit ning grillida kanakoibi ning vorstikesi, teades et Eestis on kole ilm ning isegi suvel ei ole nii soe ja mõnus. Ja arvake, mis lihast vorstikesed olid tehtud. Jep need, kes mõttes ütlesid vastuseks känguru lihast, siis neil on õigus. Ma sõin täna esimest korda känguru liha. Maitse oli imelik, kuid mitte paha. Selline kuivem ning tume liha on. Positiivne on ka see, et loen ingliskeelset raamatut. Hmm mis veel positiivne on- homme saan oma esimese pisike palgatseki.Ja nüüd tulevad negatiivsed asjad: ma nägin täna madu, õnneks mitte väga lähedalt, kõigest 1,5 meetri kauguselt ning oli pisike, ehk siis pojake ning see sitapea läks me maja alla. Ta oli pruunikas, seega ma sügavalt loodan, et see ei olnud brownsnake, sest siis panen ma Stanthorpest küll minema. Brownsnake´d ju ründavad, mitte ei lähe minema. Minu õues viibimine lühenem arvatavasti nüüd veelgi. Ma olen totaalne foobik-seega pole vaja muretseda, et ma Austraaliasse igaveseks jään. Teine negatiivne asi on see, et mul ei ole ikka veel tööd. Homme lähen Katriniga farme otsima. Paariks päevaks oleks tööd vaja, siis oleks ok.

No comments:

Post a Comment