Friday, November 6, 2009

Griffith

Olen nyyd omadega Griffithis. Olen elus ja naudin ilusat ilma. Raha veel nati on, kuid tood pole, seega on lootus, et varsti ei ole enam raha ka. Siis elan 6hust ja armastusest edasi. Tegelikult kirjutasin ma eile ka oma arvutiblogisse, kuid unustasin m2lupulga koju ning ei saa t2na seda postitada. Yritan mingi muu p2ev.

Eile oli liiga hull hosteli pidu. Gooni joomine on ohtlik asi. Goon on 4 liitrises pakendis olev 9kraadine vein, mis maitseb nagu limonaad ning t2nu sellele jood sa seda ka suht palju ning yhel hetkel tunned, et oled vintis ning siis tuleb meelde, et ups, see ei olnudki limonaad, mida nii m6nuga j6id.

Inimesed on p2ris toredad, kuigi koreakad on ikka v2he imelikud. T2na on hostelis p6hiline peop2ev, ei taha m6eldagi, mis siis t2na saama hakkab. BBQ ning goon j2lle, ausalt ma hoian end seekord goonist eemale. Kui muidugi David j2lle ei 6huta mind kaartidega joomism2ngu m2ngima. David on inglane v6i 6igemini waleslane. Ehtne punapea:D. Seega pole minu maitse, et muretsema ei pea. Aa ja ma elan taga yhes toas kuni homseni, sest ta l2heb vist 2ra. Tark tegu, ega minagi liigun siis varsti 2ra.

neti aeg on l2bi.
bye,
no worries.:D

1 comment: