Tuesday, December 1, 2009


Kell on kuus õhtul ning minul on juba uni silmas. See on see tööl käimine, täna oli vaba päev. ma ei teagi, kas õnneks või kahjuks. Puhata on hea, kuid tööl käia on ka hea, sest siis teenib midagi. Käisime täna Warvickus kinos ning niisama shoppingul, mina midagi erilist endale ei ostnud, üritan raha säästa aastavahetuseks;). Kinos vaatasime new mooni ära, ma ei oska oma emotsioone selle filmi kohta edasi anda. Peaksin korra veel vist vaatama. Lugesin eelmisel nädalal raamatu läbi ning see oli kindlasti parem. Nüüd filmi vaadates märkad nii palju erinevusi ning need erinevused häirisid päris palju. Arvatavasti, kui ma poleks raamatut lugenud, oleks ka film rohkem meeldinud.Filmil endal midagi viga ei olnud, olulised kohad olid päris hästi välja mängitud. Seega ma jään vist arvamusele, et film mulle meeldis. Peale filmi käisime väga head chicken kebabi söömas. Nüüd istun jälle oma lemmik kohas, McDonalds´s.
Eile oli tööpäev, seega midagi väga huvitavat ei juhtunud.
Üleeile oli pühapäev, seega ka vaba päev. Hommikul koristasime ning pesime pesu, siis päevitasime 30 minutit ning siis läksime Katriniga Girraweeni national park´i. Ma olen nii õnnelik, et sinna läksime, lihtsalt super koht. Ma ei kujutanud ette, et Austraalias üldse selliseid kohti on. Tegemist oli siis graniidi lahmakatega ning mägedega, mis koosnesid ainult graniidist, lihtsalt liiga super. Ma olen väga vaimustatud sellest paigast, just too damn fantastic. Ning see looduspark asub meist kõigest 20 km kaugusel, plaanime sinna millalgi jälle minna ning siis terve päeva seal veeta. Ning siis kindlasti tuleb minna seljakotiga mitte käekotiga ning joogipudel näpus, sest nii pole ikka võimalik ronida. Jätsime oma varustuse poolel teel kivide vahele ning edasi läksime ainult fotokatega. Girraweenis valisime rajaks Pyramids´i. Ehk siis ronisime graniinist moodustise otsa, mida kutsutakse Pyramids´iks. Selle tipust avanes vapustav vaade-tipp on siis üle 1200 m merepinnast. Sain natuke oma ronimise isu rahuldatud. Loodetavasti saan seda kohe-kohe jälle uuesti teha. Peale alla tulemist nägime palju kängurukesi ning kaks neist lasid meid väga lähedale. Kängurud on ikka nii lahedad olevused. Mina sain ühele kängurule 2 m lähedusele.

No comments:

Post a Comment