Tuesday, October 27, 2009

27.okt

hei, üritan siis midagi kriblada, raske on see, sest natuke tipsutanud täna. Kaks pinti Guinessi ning siis mingi viina koks ning väsimus on ka peal.
Olen omadega nüüd Melbournes, jõudsin siia pühapäeva hommikul. Alguses plaanisin ära minna kolmapäeval ehk siis homme, kuid plaanid muutusid ning olen siin vähemalt ühe nädala veel. Rohkem väga ei tahaks olla, sest tööd on ka vaja teha. Loodan saada kirsi farmi tööle, kui kõik hästi läheb.
Pakenhamis oli ikka väga igav olemine mul, aga õnneks sai korralikult puhata. Reedel käisime ka ookeani ääres, mis oli lahe. Melbourne päevad on põnevamad olnud. Elan siin ühe eestlase, Jaanika, tuttavate juures. Korterikaaslasteks on nepaallane, jaapanlane ning uus-meremaalane. Kirju seltskond või mis-mulle meeldib. Eile käisin üksi linna peal tuuritamas. melbourne on väga ilus linn, mulle meeldib siin. Mõnus on olla suures linnas, mis on puhas ja normaalne, mitte crazy nagu KL. melbourne on linn, kus on palju pilvelõhkujaid, kuid samas on ka ilusaid vanu maju, mitte muidugi nii vanu nagu Eestis või Euroopas, sest austraalia avastati ning asustati valgete poolt alles hiljuti. melbourne suureks plussiks on muidugi suured pargid. Eilegi lebotasin kahes neis, mõnus oli. Aussidel on kombeks lõunaajal käia parkides jalutamas. Imelik on vaadata, kuidas kontoririietes naistel on jalas väga suured ning mitte just ilusad tossud. Aga samas on jälle neid vaadata, sest tead, et nad tahavad end keset päeva liikutada ning näha ka päikest. Ühes pargis, mis on Melbourne muuseumi ees nägin mina kahte poolalasti inimest suudlemas ja amelemas. Prillid olid mul ilusasti ees, et tean väga hästi, mida nägin. Alguses nägin ühte noormeest, kellel olid ainult bokserid jalas, siis lähemale minnes nägin, et on ka teine inimene ta kõrval ning samuti bokserites. Tegu oli armsate pededega. See vaatepilt oli ikka rõve, keset parki poolalasti suudelda ning ameleda.ööööööökkk. ma loodan, et ma unustan selle vaatepildi varsti, kuid sügavalt kahtlen. Täna käisin Jaanikaga Botaanikaaias. Seal nägin vanakeste paari ennast unustavalt suudlemas ning muidugi noori paarikesi ka. Austraalia on vist väheke vanameelsem kui Euroopa. Botaanikaaias juhtus ka väike õnnetus. Jaanika pillas mu digika maha ning zoom ja mu asi läksid katki, seega digikas ei lähe enam lahti. Ning parandamine läheks maksma 400 dollarit, seega ostsin ma täna endale uue digika. Digikas maksis alla 400 dollari. Canon midagi, 10X zoom ning 10.1 megapikslit, igatahes sada korda parem kui mu vana digikas. Kuigi rahalises mõttes oli see päris pauk ikka küll. Polnud plaanis paari kuu jooksul uut osta..aga rsk õnnetusi juhtub. Õhtupoole läksime Jaanikaga Iiri pubisse, jõime Guinessi ning sõime steak´i. hea oli. Zoran tuli ka sinna, ta on üks aussie. vanemad on päris makedooniast. Homme lähme tema juurde kaheks ööks, ta suvemaja on melbournist väljas, ookeani ääres. Loodetavasti on tore seal. Ma olen tegelt päris kindel, et tore on. Koju tulles oli nepaallasel pidu, seega chillisin ka väheke nepaallastega. Toppisid mulle süüa sisse. nad on kõik väga head kokad. Chirishi toite olen juba kolm päeva nüüd söönud, vägisi lausa topib. kuna teeb alati rohkem kui vaja.

rohkem ei viitsi kirjutada.
nagu näha on minuga hästi.

No comments:

Post a Comment