Sunday, October 3, 2010

Singapore

3.oktoober ja Singapur

Olen Singapuris juba kolm ööd olnud ja kohe on neljas ehk viimane öö tulemas. Mulle siin päris meeldib, miljon korda normaalsem koht kui Kuala Lumpur ja inimesed on ka väheke rohkem tsiviliseeritud. Kirjutan siis päevade kaupa jälle. Oi kui tubli ma olen selle blogi pidamisega, kui see nii vaid kõik need kuud vastu peaks.

Esimene päev-tegelikult siis õhtu, kuna jõudsin siia kell kuus õhtul. Lennukisõit oli küllaltki talutav, vaatasin kaks väga head filmi ära ja jäin vinti ka veel. Mina igatahes ei sõida enam pikki otsi mitte kunagi odavlennu firmadega, British Airways ja Quantas ruulivad. Nüüd aga Singapurist, esimesel õhtul töllerdasin kohe Little Indiasse, see on mul siin hosteli külje all. Ostsin juua ja päiksekreemi, mille ostsimise oleks ma võinud vist vabalt tegemata ka jätta, kuna ma ei oska seda ju kasutada. Käisin ka söömas Hiina seafoodi ja siis kobisin hosteli tagasi ja pidasin väikest Skype sessioni, mis mind õnnelikuks tegi:) .

Teine päev- krt öö oli jube, magasin totaalselt kehvasti, ajavahe annab sajaga tunda ja annab seda siiani. Kui olin lõpuks kell 11.30 üles end ajanud, uimerdasin natuke ringi ja siis läksin linna peale, Käisin põhi shoppingu tänaval ja kui suur oli piin, et ma midagi osta ei saanud. Siit võib kõike leida. Käisin loomulikult vahepeal ka söömas ja sõin mingit taimetoitlaste nuudleid, kuna mul hakkas ju taimetoitlase elu, isegi piima ei sisaldanud need nuudlid. Maitse oli ok, kuid lõpuks läks mannetuks. Käisin veel linnas ringi, vaatasin ära ka Fort Canningu pargi ja kuueks olin ilusasti hostelis ja jalad valusad.

Kolmas päev-minu väga pika jalutuskäigu päev. Käisin kokku phm viis tundi järjest, vahepeal küll peatusin söömiseks. Ja oi kui palav oli, selg oli koguaeg märg. Vaatasin üle kõik põhitornid ja ärikeskused, käisin Singapuri lõvi vaatamas ja mööda jõekallast jalutamas, samuti veel mingi mošee juures ja siis India linnaosas ja nende templis, hosteli jõudes lõhkusid jalad jälle tuld, lubasin endale väikse ostu ka. Ostsin peavõru. Õhtu möödus hosteli otsimiseks Austraalias ja natuke töö vaatamiseks ka.

Neljas päev-oi ma pidin hommikul vihast surema, meie tuppa kolis mingi üliloll kili, kes siga tõusis 7.30 üles-pühapäev on muide ja minul oli jälle kehv magamine seljataga. Ja siis ta kolistas rohkem kui tund aega oma asjades ja veel kui lärmakalt. Ma ise ka ei suuda imestada, et ma midagi ei öelnud, kuigi koguaeg oli tahtmine midagi nähvata. Kui ta homme hommikul ka nii teeb, siis tuleb tal kindlasti minuga tegemist. Nii lõpuks kui ta oli oma sagimistega ära lõpetanud ja lõpuks kuskile linna peale läinud, jäin ma uuesti magama ja tõusin täpselt siis üles, kui hommisöögiaeg oli möödas-geniaalne ma ütlen. Meil saab siin hostelis hommisööki, mis kuulub hinnasisse ja ma ei ole kordagi veel sinna jõudnud, homme ausalt jõuan. Minu päev seisnes siis Sentosa saare külastuses, kuradi ülepuhutud koht, paradiisist on asi kaugel. Nii võrd turistilik koht, et mul läks alguses süda pahaks. Lõpuks leidsin end ikkagi õnneks või kahjuks vee ääres peesitamas. Päiksekreemi ma endale peale ei pannud, kuna oli täiesti pilves, aga hosteli tagasi jõudes avastasin, et olen punane kui vähk. Loodan nüüd, et kõik nahk mul maha ei tule. Käisin ka aasia mandri kõige lõunapoolsemas kohas, 136km ekvaatorist- jeeee. Sellepärast ma ära põlesingi. Hostelisse tagasi jõudes ja avastades, et ma olen punane jooksin kohe ühte suurde ostukeskusesse ja ostsin päevitamisjärgse kreemi, loodame et aitab, ostsin ka kingad endale. Minu arvates on need väga ilusad, madalad varbavahekad ning ümber pahkluu on ka kinni, Selle ostu teinud otsustasin lõpuks ometi India sööki sööma minna, tahtes minna Little Indiasse, kus on põhi söögikohad, avastasin, et kõik meessoost murjamid on tänavatele kogunenud ja ühtegi naissoost tegelast ma ei näinud ja valgetest siis rääkimata. Esimene mõte oli põgenede ja seda ma ka tegin. Leidsin hoopis mingi ilusa ja kalli India restorani, kuhu ma end ka maha pratsatasin ja nautisin väga head sööki. Head, kuid kallist. Hinnast me ei räägi :P.
Aitab kah vist nüüd. Järgmine kord kui kirjutan olen vist juba Darwinis.

No comments:

Post a Comment