Friday, October 29, 2010

NT Library

ma olen siin vahepeal jälle laisk olnud ja ei ole kirjutanud. Aga mul on sõber Rudolf, kes mind ikka utsitab aegajalt.
Minu mangode korjamine on läbi, see sai juba nii mõnedki päevad tagasi läbi. Oleme niisama olnud, paar õhtut tagasi oli meil seasoni lõpetamise pidu. palju oli süüa ja juua. Mina jõin jälle loomulikult akoholivaba õlut, päris raske on ikka selline karske olla, kui su nina ees on tasuta alkohol ning ümberringi kõik lällavad. Teistel selle vastu ei ole midagi, sest ma sain neile jälle kainet rooli mängida. Tundub, et seekord sõidan ma autoga rohkem, kui eelmisel korral austraalias. Et kui Eestisse tulen, siis kui avastate, et mõni hull sõidab valel pool teed, siis olen see mina. Pidu oli muidu normaalne, kui välja jätta, et neli poissi hakkas oksele, nõrgad ma ütlen. samas meist keegi polnud ammu ka midagi joonud, et eks kõigil hakkas eriti kiirelt pähe. Ma elan muidu ikka veel darwinist väljas, farmer poputab meid kolme tüdrukut ikka korralikult, saame rahus seal tasuta elada ja eile viis meid ta kasiinosse VIP ruumi, sai söödud ja mina järjekordselt mahla juua, kui teised kõrval rõõmsalt veini libistasid. Ma ütlen, kõik need üritused on minu kiusteks tehtud. Aga jah, kui mul oli eesmärk siin olles olla kaine, tsölibaadis ja suht taimetoitlane, siis see taimetoitlus on sajaga läbi kukkunud. Teiste asjadega läheb mul hästi. Ega mul midagi erilist juhtunud ei ole. Mul seekord kasiinos meeldis,sest enne minekut käisin pokiesid mängimas ja sain 28 dollarit rikkamaks. Hea tunne on ikka raha juurde saada palja mängimisega.
Ma olen tegelikult väga õnnelik, et mangod läbi said, ma viimasel tööpäeval ikka kirusin iga minut oma tööd. Siin on ikka nii kuradima palav ja ebameeldiv olla. Ma ei saa aru, mis inimesed tahavad siin üldse elada. Ja mina saan siit õnneks varvast lasta kolmapäeva varahommikul, sõidan Cairnsi Jaanika juurde, kus teen veel kuni kaks nädalat seda farmi tööd. Ja siis teeme Jaanikaga Uluru tripi ja ma seda Uus-Meremaa asja ei tea veel, mul siin muid mõtteid tekkinud.
Täna rentisime saksa tüdrukutega auto kolmeks päevaks, selline armas maastut, et teha Kakadu park, see on Austraalia suurim looduspark. teeme seda kaks päeva arvatavasti. Mul nende saksa tüdrukute hea klapp, kahju on neile head teed cairnsis soovida, me lendame sinna koos. Mul need plaanid siin koguaeg muutuvad, et tean ainult paari päeva ette ja kas alati sedagi. Sellist asja mul eelmine kord küll ei olnud.
Ma nüüd vast lõpetan, midagi põnevat nagu ei ole rohkem kirjutada. Ärge kunagi Darwini tulge,siin rannas ujuda ei saa, kui sa just enesetapu mõtetega ei ole. Sääsed on ööpäev läbi kallal ja need sääsed on koletised võrreldes meie armsate tegelastega, nad on küll väiksemad, kuid nende hammustused on miljon korda hullemad. Siis on siin sigasuured rõvedad konnad. Madusid leidub nii maa peal kui puu otsas. Linnas ringi käies on kõik kohad täis koledaid, musti ja purjus aborigeene. Ja kuumus, see on tappev, kui sulle meeldib 24h saunas olla, siis sobib. Kui isegi öösel on 34 kraadi, siis mõelge kui palju on päeval ja päikesega. See viimane lõik on küll vist minu ving, kuid jah mulle siin ei meeldi.

1 comment:

  1. Vapper oled, et tegid mango hooaja l6puni.
    K2isin ise Darwinid ujumas mingis tiigis, mida ymbritses siis beach ja puhkeala ja suurim elamus mulle Darwinis oli hommikune kalade toitmine Marine centeris. Igal hommikul tuleb sinna suur kalaparv, catfishid ja muud kalad ning saab neid seal siis leivaga toita ehk siis meie m6istes saiaga

    ReplyDelete