Friday, October 15, 2010

15. oktoober

elus olen. netti sain kahjuks ette teatamata. ma käisin eile känguru jahil, ja lasin ühe känguru maha kah, vot kahjuks ei jõua pikemalt rääkida sel teemal, kirjutan hiljem siia:)
11.oktoober
Eilne sissekanne jäi ikka väga lühikeseks, hakkasime tüdrukutega rääkima ja pärast tuli uni peale. Igatahes rääkides laupäevast, siis käisime Darwinis, ostsime süüa, saime netti ja ostsime ka mõned tööriided. Netis käik oli kasulik, kuna tegin ära avalduse, et saada oma vanasse veinitehasse laborandina tööle. Hoidke nüüd kõik pöidlaid, et ma selle töö saaks. Muidugi tegin avalduse, et saada ka oma vanale tööle tagasi. Samuti sain palju ilusaid kirju.
Eilne tööpäev oli siis täispikk, 7 hommikul kuni poole seitsmeni õhtul, see sisaldab siis 1,5 tundi lõunapausi, töötunde on kokku 10, nii peaks tegelt igapäev olema. Eile oli ikka kuradi palav, kella poole viiest hakkas sadama ja töötasime sadus, hea paras oli, kuid ainult märg. Pean siin kohas veel neli nädalat vastu pidama, siis saan jälle reisima ning tsivilisatsiooni. Töötan muide mingi vietnaamlase juures. Ta on olnud New Yorkis mingi õppejõud, siiani vist käib vahel andmas, kuid oi appi vaesed tudengid, minu arvates on tema inglise keel nii kohutav, et jube. Kuid vb on NY-s mingeid kilide koole kah. Ma ei ole küsinud,mis keeles ta andis. Kõige jubedam on asja juures see, et ta arvab, et räägib normaalset inglise keelt ja siis vuristab veel, mitte keegi tavaliselt suurt aru ei saa. Hetkel on mul muide lõunapaus, ilm on hea pilves, seega väga hull ei ole, kuid eile oli jah 40 tuuris neid kraade, sauna igatsust eile küll ei olnud. Täna juba jälle on. Muide mu taimetoitlus on läbikukkunud, käisin laupäeval mäkis ja sõin kanaburksi. Aga rohkem ma 11 päeva jooksul liha ei ole söönud,kui burks ja pizzat. Alkoholi ei ole ma üldse puutunud, kuigi tahtmine oleks küll ühe külma õlle või siidri nahka panna. Ma nüüd puhkan nati. 50 minuti pärast jälle neid nõmedaid mangosid korjama.

14.oktoober
olen siiani mangodes ja tundub, et mul lootust siin kõik oma plaanitud aja vastu pidada. Kuumus ja niiskus on siin tappev, kuid töö muidu on lihtne ja inimesed on lahedad. Saan oma saksa tüdrukutega väga hästi läbi ja juttu on ka meil palju. Koos ühe dušši all käimine on meil juba tavaks siin saanud. Poisid igatahes meil igakord naeratavad kui kolmekesi dušši alt välja kobime :D. Poisid on ka meil normaalsed. Nuh jaapanlane on väheke imelik. Meil on siin kaks õhtut filmikad olnud ja ta ei löö meiega kampa. Aga noh enda mure, ta meist ainuke ka, kes armastab väikest jointi teha. Taiwanist pärit noormees on armas, tal inglise keel on kehva, kuid üritab palju ja on hästi sõbralik ning abivalmis. Saksa poiss Gabriel on lahe, ok ta ei ole enam poiss, 29aastane on. Bioloog ja palju reisinud inimene, et temaga on päris tore juttu ajada ning huumorisoon on ka olemas. Seega inimestega on mul siin vedanud.
Igapäevane vaenlane on mul siin päike, mind ei tee hetkel mitte miski rohkem õnnelikuks, kui pilvede ilmumine päikese ette ning natuke jahedam tuuleiil. Isegi õhtul kui välja lähed ja kottpime on, on palav. Kuid väga väljas me ei istu, sest siin on sääsed. Need on siin väiksemad, kui meil eestis ja natuke kiiremad kah. Et maha neid ei õnnestu nii kergelt lüüa.
Ja muide siia Darwini on vist kõik aborigeenid kokku tulnud, nad on ikka jube koledad ja mustad ning purjus ja räuskavad. Aga jah seda nende inetust on raske isegi sõnadesse panna. Ma olen väga õnnelik, et ma aborigeenina ei sündinud.

No comments:

Post a Comment