Monday, October 18, 2010

Humpty Doo

19.oktoober
Pidin rääkima oma känguru jahist. Ma võtan nüüd väikse lõigu ühest kirjast mille ma kirjutasin, ei viitsi uuesti sama asja kirjutada.

Ma käisin täna jahil, känguru jahil. Meie farmer viis meid kõiki känguru jahile peale tööd. Kõik on tegelt minu süü, sest mina ütlesin, et tahaksin proovida känguru liha. Igatahes läksime jahile ja mina olin esimene, kes sai siis känguru sihtida, sest teised lõid põnnama. Nuh ma siis saingi püssi kätte ja sihtisin känguru ja kurat sain pihta kah ning känguru ei olnud just 10m kaugusel. Igatahes lasin ma känguru vigaseks ja siis oli suur jant, et teda uuesti tulistada, kaks inimest lasid tast mööda, ma sain jälle püssi endale ja lasin jälle pihta, kuid mitte surnuks. Lõpuks lasi meie farmer ja temagi täitsa surnuks ei lasknud, viimane au jäi meie jaapanlasele, kes lasi meetri pealt talle pähe, mina ei julgenud. Vaene känguru sai palju kannatada.

14 oktoober käisin siis jahil. 15 oktoober nägin ma jälle madu. See siga oli mangopuu otsas. Õnneks mina seda puud ei korjanud, kuid mind kutsuti madu vaatama, vastik roheline tegelane oli. See võeti mangode korjamise asjaga kinni ning visati minema, ma oleks tahtnud, et ta ära tapetaks. Seega ma nägin madu puu otsas ja madu lendamas, kaks kõige õudsemat õudusunenägu korraga. Mulle see outback ikka väga ei meeldi. Ja ma ei mäleta, kas see oli samal päeval või üks päev enne, igatahes oli meil ka suur hüppav ämblik WC-s. Ma ei saa aru, mis inimesed tahavad elada outbackis. Peale ussipäeva tulime natuke linnale lähemale, öeldi, et korjamine on tänu tsükloni tulekule lõpetatud. Laupäeval siis pakkisime siin kaheksa tundi viimaseid mangosid. Suhteliselt masenduses olin, sest mõtlesin, et pean uue töökoha endale otsima, kuid pühapäeva hommikul tuldi ütlema, et hakkame uuesti korjama, kuid peame ootama, millal mangode pakkimise masin korda saab, täna teisipäev ja lõpuks sai korda, et täna õhtul lähme enda farmi tagasi ja homsest jälle korjama. Alates pühapäevast olen ma siin niisama lebotanud, eile ja täna võtsin päikest, päris hästi hakkab peale, et jume mul jälle tagasi :)

Minu farmer on väheke imelikuks läinud, käib ja teeb mulle komplimente, see ei istu mulle eriti, 60 aastane vietnami vanamees võiks oma suu kinni hoida. Aga rohkemat hetkel ei olegi juhtunud.
Loodan, et saan nüüd 2,3 nädalat ilusasti tööd teha. Siis peaks rahaliselt mul kõik ok olema ja siis saan ehk detsembris Uus-Meremaale paariks nädalaks minna. Seal ei ole ühtegi madu, et mul on vaja puhkust neist.

Jaja..mu taimetoitlus on suht läbi kukkunud. Kuigi poes käies ma siiani liha ei osta. Alkoholile aga ütlen ilusasti ei :)

No comments:

Post a Comment