Tuesday, October 6, 2009

6. okt

kaks viimast õhtut veel Iiris. Homme on viimane tööpäev. Selle teen ka pooliku, sest pean asju pakkima ning tahaksin natuke puhata. Väga kahju on siit ära minna.
See on ka mu viimane sissekanne iiris. Järgmine kord kirjutan ma juba Inglismaalt ning siis on ehk aega rohkem, Muide ma ei k'inud netis kaks nädalat, ma ei tunne sellest puudust. Väga hea on ilma netita olla, täna tulin ka sellepärast siia, et teha check-in ära.

Bye-bye.

28.september
Päris pikalt ei ole kirjutanud. Pole aega olnud. Elu on siin endist viisi, ikka õunte korjamine, ilmad on suht ilusad. Igatahes soojemad kui eestis ning õhtud on ka veel soojad. Sel pühapäeval ei käinud me kuskil, tegime tööd. Ehk siis olen nüüd igapäev õunu korjanud. Laupäev ning pühapäev olid õnneks lühikesed päevad, kuid ikkagi korjamine. Keha on nõrk ning väsinud, suht jõuetu tunne on peal. T'na oli õnneks natuke parem. Üleeile oli kõige hullem, siis mõtlesin küll, et viskan sussid püsti.
Peale töö tegemise olen käinud veel kinos, vaatasime Fame´i, mulle isegi meeldis, kuigi natuke liiga närvilise ülesehitusega. Laupäeva õhtul käisime Armagh´s erinevates pubides, lõpetasime mingis tantsukohas. Mulle meeldis seal. Siin on üldse lahedam ööelu, sest kõik käivad pubides, mitte ainult noored. Ja kõik on nii sõbralikud, avatud ning keegi ei passi sind. Hea on vaadata, et ka vanemad inimesed naudivad õlut ning tantsimist.Peale pubitamist ning tantsimist käisime Chinese´i ostmas ning läksime Peter´i juurde sööma, nii hea oli. Kana Pekingi kastmes oli siin eriti hea. Tahaks juba jälle Chinese´i süüa.
Iirist lahkumine läheb mul küll raskeks.

5.oktoober
Veel on jäänud kaks päeva õunu korjata. Suht tülgastus on juba peal, päevas rohkem kui neli binni ei jaksa teha. Mõtted ei ole tööl ning suur motivatsioon on ära kadunud. Lihtsalt venitan vaikselt tööd teha. Oleme mingi Colm´i aias, imelik mees on.. Käib ja patsutab sul pead, täna isegi kallistas-kahtlane. Puud on suht rasked, peab koguaeg ronima nagu lollakas. Mul on redelist nii siiber, ilgelt suur on ka veel. Kui aga õunad välja arvata, siis on siis väga tore ja hea olla. Ma ei kujuta ette, kuidas ma suudan neljapäeval lennukile astuda. Iirimaa on vägagi südamelähedaseks saanud...
Laupäeval ja pühapäeval me tööd ei teinud, niisama lebotasime. Reedel käisime mingite Tsehhi kuttide juures istumas, jõime siidrit ning pärast Bloody Mary´t. Olemine oli vägagi rõõmus, hommikul õnneks hangoverit ei olnud. Tsehhi kuttidega saime praeguses aias tuttavaks. Täna tegid meile lõunaks pastat, väga armas neist. Laupäeval vaatasime Marinaga telekat. Õhtul käisin Martini ja Margarethi juures veinikal. Rahulik õhtu oli. Aa enne seda käisin Peteri juures Chinese söömas ning Magnersit joomas. Pühapäeval ehk eile oli huvitav päev. Hommikul kell 9.00 läksin mina esimest korda katoliku kiriku jumalateenistusele. Väga erinev oli, vahepeal oli mul seal ebamugav olla, mitte pahas mõttes, vaid kuidagi võõras. Kirikus käisin siis koos Peter´i ja Annie´ga (Peter´i õde). Siin käivad inimesed igal pühapäeval kirikus, ilus traditsioon. Pärast kirikut juhtus midagi väga ägedat. Sõitsin(et siis ise juhtisin) esimest korda vasakul pool ning autoga, millel on rool paremal pool. Väga imelik oli, kuid lahe. Ma olen juba harjunud, et liiklus on vasakpoolne. Nüüd oleks mul alguses harjumatu Eestis liigelda. Peale lõunat käisime Marina ning Peteriga Briti saarte suurima järve, Logh Neagh´ i ääres. Eile oli siis mul viimane pühapäev siin ning viimane mõnus ringisõitmise päev. Hakkan selleks kõigest väga puudust tundma. Samas võib-olla tulen siia veel tagasi. Koduigatsust mul ei ole, vb sellepärast, et tunnen end siin küllaltki koduselt.

Neljapäeval siis jätan siinse eluga hüvasti ning suundun Monzale külla.

Oeh ja ma pean oma rahaasjadega tegelema, tüüüüütu. Uni on ka peal. Mul on viimasel ajal koguaeg uni.

No comments:

Post a Comment