Monday, October 26, 2009

20.oktoober
Olen nüüd lõplikult down under. Jõudsin siia pähapäeva öösel ning olen siiani niisama lebotanud. Peatun siis vanaema lapsepõlve sõbranna ja naabri juures. Ta on 79 ning ta mees on 77. Arvake nüüd ise, kas mul on siin ilgelt lõbus või mitte. Aga mul on vähemalt tasuta peatumispaik tasuta söögiga. Eile ja täna käisin Pakenhami kesklinnas. Mul on nüüd olemas Austraalia pangakonto ning telefoni number, telefoni numbri aktiveerin homme ning siis hakkangi seda kasutama. Number on siis +61437506174. Mul on vaja teha veel töönumber, mille teen homme ära, kuigi kätte saan vist alles paari nädala pärast, täidan netis mingi avalduse. Ja homsest hakkan ka tööd otsima või vaatama, kus on nn korjeperioodid ning muidugi, mida korjatakse. Pakenhamist lahkun vast esmaspäeval või pühapäeval, ei viitsi siin niisama lihtsalt passida, pole nagu mõtet. Ma muidugi ei tea, kuhu ma lähen, Peaks vast Melbourne ära vaatama, sest elan ju 60km Melbournest.

Ilmad on siin täitsa ok-d olnud, nagu eesti suvi, austraallaste jaoks on külm. Täna oli varjus +28 ning ma olin linnapeal vist kõige rohkem alasti ringi liikuv inimene, nende jaoks on ju alles kevad. Pakenham on selline suur aedlinnake, ainult mingid madalad eramajad ning siis linnakeskuses on poed. Mul ei istu siin väga. Ma olen küllaltki väsinud, sest malaisias magasin minimaalselt ning mul on unerežiim ka selle ajavahe pärast sassi läinud.

Malaisias käisin viimane õhtu siis ka väljas, mööda pubisid. Polnud midagi erilist. Nagu eestis, kuid kõik kohad olid murjamitest rullnokki täis. Ma suutsin seal ka oma jalanõud ära lõhkuda, peangi nüüd uued plätud ostma. Alkohol on ikka väga kallis Malaisias, Juua seal kohe kindlasti ei tasu. Hea oli see, et said lihtsalt seeliku ja topiga minna pidusse ning sul oli ikka veel suht palav olemine. Oktoobri kuus sellist luksus eestis küll nautida ei saa, isegi mitte juulis. Ööseks läheb ikka külmaks. Rohkem ei viitsi kriblada, üritan nati magada. Kell saab siiin 12 öösel varsti, eesti ajast olen ma 8 tundi ees. Seega on teil seal kell 4 päeval.

No comments:

Post a Comment