Tuesday, October 13, 2009

11.oktoober
Istun siin rõõmsalt Stansdedi lennujaamas-ootan lendu Kuala Lumpuri. Väike kartus on peale tulnud, ikkagi üksi teisele poole maakera. Lennujaamas igatahes vohab täielik multikultuursus. Mingid eestlased sõidavad veel KL-i, rääkisid check-in ´i järjekorras eesti keeles, imelik on kuulda võõraid inimesi eesti keeles rääkimas. Aga aitab sellest lennujaamast.

Iirimaalt lahkumine oli väga raske. Kalliks sai see maa ning need inimesed, kellega suhtlesin. Need neli nädalat, mis ma seal veetsin on mu elu ühed õnnelikumad ning neid ei unusta ma mitte kunagi. Lendasin Dublinist Birminghami, kus mulle tuli vastu Monza. Tüütasin teda kolm ööd ning kolm päeva. Nägin ära ka ta põhilised sõbrad. Täitsa normaalsed inimesed on:D. Üks kutt õpib Oxfordis, et saan ka nüüd uhkustada, et olen nii targa poisiga rääkinud. Reedel käisime vaatamas Monza kooli ning pärast läksime kesklinna, kus käisime ilgelt suures ostukeskuses-Bullring. Mina sealt midagi phm ei ostnud, ei saa ju enda pagasit suurendada hiljem shopingut käisime niisama linnapeal. Õhtul oli Monza juures Rokase sünnipäeva tähistamine, tegime seal mõned dringid ning siis läksime pubisse istuma. Mulle jätkuvalt meeldivad Iiri ning Inglise pubid. Mõnusamad kui meil eestis. Järgmisel päeval ehk siis laupäeval töllerdasime küllaltki kaua voodis ning niisama, siis läksime Barberi instituudi kunstimuusemi. Väga mõnus oli ülepikaaja kunsti nautida. Turner, Monet ning van Gogh on jätkuvalt suurepärased. Peale muuseumi läksime pubisse burgerit sööma ning võtsime ka väiksed pindised joogid. Kell oli kolm päeval:D. Õhtul läksime koos Virgaga jälle kesklinna, seal oli Light ninghts, erinevad vabaõhu kontserdid toimusid. Lõpus oli ka lihtsalt vapustav ilutulestik. Täna oli mul Londoni külastus. Põhilised turistikad käisime läbi. London on väga ilus linn ning siia tulen ma kindlasti tagasi, arvatavasti juba suvel. Siis peaks siin kindlasti paar päeva olema. Siin on väga suured, võimsad ning huvitavad muuseumid. Täna jooksime ka kahest läbi. Kuid see oli tõesti läbijooksmine, sest kõiki ruume ei näinudki. So i´ll defenitly come back. Jalad võttis meie tuur küll läbi, kuigi kasutasime ka päris palju metrood, siis ikkagi oli väsitav päev, seega peaksin päris hästi lennukis magama. Olen Iirimaastki veel väsinud. Kuigi samas väga kaua ei tahaks ka magada, sest kui ma KL-i jõuan on jälle õhtu. Ja kas ma mainisin, et lend kestab kuksil 11 tundi, ma suren lennukisse ära. Ja appi kui palju rahvast KL lendab, koguaeg on check-in´s mingi julm järjekord.

KL-is olen ma viis ööd st. Malaisias olen. Ma sõidad arvatavasti ka KL-ist üheks või kaheks ööks välja, kuskile paradiisisaarele. KL-is ööbin Eiko tuttava juures, pole seda tüdrukut kordagi elus näinud, eks siis seal näen. Hmm, ma ei oskagi midagi eriti kirjutada enam. Kõik on alati uus ja huvitav, kuid sõnadesse ei oska panna ning kõike ei saa ka kirjeldada. Igatahes ei ole mul n'dalapäevadest suuremat aimu või õigemini ma ei tunneta, kas on esmaspäev, kolmapäev või hoopis pühapäev. Mul on kõik päevad ühesugused. Koduigatsust veel peal ei ole-eks see millalgi tuleb.

Oooo. Praegu tulid just stuardessid check-in´i, neid on nii palju. Tahaks teada, palju inimesi lendab. Päris halb oleks, kui lennuk alla kukuks, liiga palju inimesi pardal:P.

Eks millalgi kirjutan jälle ning siis üritan ka mõningaid pilte üles panna.

No comments:

Post a Comment