Saturday, April 28, 2012

katus sõidab


Täna tunnistan ma ametlikult, et mul katus sõidab ja kõiges on süüdi päike. Täna oli tõsiselt kuum ilm, ma ei kasuta sõna palav, sest palav oleks liiga leebe. Ma ei vaadanud kui palju meil päeval temperatuuri näitas, kuid õhtul kell kuus oli Ammanis 30 kraadi ehk siis meil peaks natuke veel soojem olema. Muidu ei oleks vast väga hullu olnudki, kuid õhk ka ei liikunud. Seega täna oli väsitav ja kurnav ilm. Paar korda hakkas isegi pea ringi käima, seega kuumus saavutas uue taseme. Täna ei oleks mul küll midagi selle vastu olnud, kui mind veeämbriga oleks üle kallatud (ehk siis mind on tabanud see õnn langeda ämbritäie vee ohvriks). Endalgi oli juba tahtmine end veega üle kasta. Loodetavasti on homme natuke leebem ilm. Mul on jäänud siin olla veel 3 päeva ja siis olen jälle Eestis, et end peast sõgedaks õppida. Loodan, et kui Eestisse jõuan, on ilmad ka ilusad ning soojad.

No comments:

Post a Comment