Sunday, March 11, 2012

Araabia mehed on hullud

ma olen endiselt elus. Käisime reedel Surnumere ääres ning Hot Springis. Reedel peale lõunat hakkasime minema, kuna enne oli vaja tööd teha. Alguses sõitsime siis Surnumere äärde, mis oli ka meie peamine plaan. Tee sinna oli meeletult ilus, selliseid mägesid ei olnud mina varem näinud, tõeliselt huvitavad ning need murrangud ja kurrutused, mis seal kõik näha oli, lihtsalt vapustav. Muidugi oli tegemist mägiteedega. Kahjuks meil aega peatusi teha ei olnud, tänu sellele pilte autoaknast, mis loomulikult ei olnud just kõige puhtam. Surnumere äärde pääsemiseks pidime maksma 16 dinaari, et sisse saada. Seal on selline puhkekoht, kus on ka basseinid ja duššid ning riietevahetamise kohad. Aga selle eest peab muidugi maksma, niisama kuskile suvalisse kohta ei saa seal ujuma minna ning ega väga ei kutsukski. Igatahes Surnumere vesi on sada korda soolasem kui ma unistada oskasin, selleks et seal ära uppuda, pead olema ikka tõeline möku, sest tõesti sa võid seal lihtsalt lesida nagu voodi peal, kui ma üritasin kõhuli ujuda, siis oli mul suur tegemine, et tagumik veest liiga väljas ei oleks. Vesi ise on ka hästi libe. Surnumere ääres sai ka 3 dinaari eest end musta mudaga kokku määrida ning seda ka me tegime, lõpuks oli viis süsimusta inimest rannas. Rannas teised kõik naersid meid ning käisid meist pilti tegemas, meil endalgi oli päris naljakas. Surnumere ääres olime kuskil 1,5 tundi ja siis läksime Hot Springsi, see on koht, kus kuuma vett tuleb mägede seest ning isegi joana alla, meeletult huvitav koht oli. Sissepääs seekord oli 15 dinaari. Aga see koht oleks tunduvalt meeldivam olnud, kui poleks olnud araabia mehi. Kuna reede on aaraablastel vaba päev, siis oli koht jordaanlasi täis. Meie läksime siis family nn basseini, kuid familyst oli asi kaugel, paar last ja ülejäänud olid kahtlased mehed. Meie olime ainukesed valged, kokku oli meid siis kuus. Igatahes tekitasime meeletut kihinat ning mehed said palju ilastada, sest minul olid ju bikiinid seljas ning nemad ei ole selliste asjadega harjunud, tähelepanu saime nii mina ja Helis kui ka poisid, ma ei tea, aga need araabia mehed on kahtlased, meie poisid katsuti ka läbi. Meil oli tegelikult lõbus, saime palju lolli nalja visata. Kuigi ma pean ütlema, et alguses ma olin natuke vabamalt seal, kuni keegi otsustas minu kanni näppima hakkama. Peale seda olin ma ainult oma poiste vahel, hea turvaline oli ikka teiste normaalsete inimeste vahel olla. Meie meestele pakkus päris palju nalja, et ma nii hädas olin, kuid nad said ka aru ning kaitsesid mind ilusasti. Ütleme nii, et suure elamuse saime me kõik, nii meie eestlased kui ka araabia mehed.
Peale kuumaveeallikaid läksime ka Ammani, käisime seal burksi söömas ning siis tulime koju tagasi, kuna õhtu oli külm ja osadel ei olnud soojasid riideid, seega otsustasime, et ei hakka õhtul linna peal käima.
Tööga läheb mul ka hetkel hästi ning ilmad on nii ilusad, olen siin viimased päevad t-särgi väel tööd teinud ning siis on ka palav. Eestis vist nii soe ei ole. Ka seekord üritan paar pilti üles panna:)

No comments:

Post a Comment