Tuesday, March 6, 2012

päike paistab ja tuju on hea



meil on siin nüüd kaks päeva väga ilusad ilmad olnud, saab ilusasti pusa väel tööd teha. Täna isegi lugesin päikese käes vahepeal raamatut ning olin ainult pikkade käistega särgiga,siis oli ka soe. Niimoodi on Jordaanias küll hea, päiksest tundsin ikka väga puudust. Eile ja täna on söök ka hea olnud, õhtusöögini on loomulikult aega, vb seekord siis suudavad mingi halva asjaga üllatada. Mul on juba vaikselt tahtmine midagi näksida, kuid õnneks ei saa, sest ma ei kujuta ette kui kaugel lähim pood on.

Töö on mul hetkel normaalselt sujunud, hetkel pean küll sellist puursüdamikku kirjeldada, et oioi. Nii jubedalt kahjustunud, wadi põhjast võetud. Wadi on siis jõe org, kus niiskel ajal võib ka vett leida. Päris raske on kirjeldada, sellist segapudrut.

Ma üritan seekord mõne pildi üles laadida, et milline see ümbruskond on, 1 pilt on majast kus ma elan, meie valduses on phm kaks maja, üks pilt on ka sellest, milline on vaade üle aia :D

No comments:

Post a Comment