Saturday, May 15, 2010

On the road again

Olen siis jälle liikvel ning ma tunnen end hästi.
Kolmapäeva hommikul alustasime siis oma teekonda. Alustasime seda Tahune Forest airwalk´ga st 600 meetrit inimeste poolt ehitatud rada puude latvade kõrgusel, ok latvadest oli tegelikult asi ikka kaugel, kuid lahe oli ikkagi. Jalutasime niisama ka metsas ning käisime kahel rippsillal. Ning mina, Amelea ning Amber tegime hang cliding´u ära. Eesti keeles ma selle asja nime ei tea. Selline linnumoodi asjandus, mis tõmbab sind üles üle jõe vms. Meie puhul oli siis üle laia jõe ning siis laskud sellega tagasi 70km/h. Päris vägev tunne oli, kaks korda toimus siis see lendamine. Mulle meeldis, kuid oleks võinud kõrgemale tõusta ning lend oleks võinud pikem olla. adrenaliin minul küll laes ei olnud, lihtsalt põnev. Peale metsas käimist, sõitsime Hobartisse. Seal käisime pidus ja hommikul alustasime sõitu ülespoole. Käisime Richmondis, seal asub Austraalia vanim katolikkirik aastast 1836. Tõeliselt vana kirik võrreldes eesti kirikutega. Ma nimetaks seda kirikut imikuks. Samuti asub seal austraalia vanim sild (1833- vanem kui kirik!), vanim vangla-käisime sees ka, peale seda tunne väga hea ei olnud. Peale Richmondi sõitsime Tasma island´le. Imeeilus saar imeilusate randadega. Tegime mitmeid peatusi rannikul ning ööbima sõitsime White beachile. Hommikul külastasime jällegi ühte randa ning siis läksime Port Arthur´isse, sisse me ei läiunud, kuna minu kallid reisikaaslased ei ole erilised ajaloo huvilised ning nad ei olnud nõus maksma 30 dollarit asjale, mida nad ei naudiks. Seega ma suht pettusin, kuid mul alati võimalus ju siia tagasi tulla. Läksime siis Tasmania devil´t vaatama. Päris naljakas elukas on teine, nagu suur rott, kes joostes siga meenutab. Peale devili vaatamist hakkasime uuesti üles poole sõitma ning õhtuks jõudsime Coles Bay´sse.
ja krt nüüd pean ma netist ära minema, kui aega saan siis jätkan kirjutasime sealt kus pooleli jäin.

Igatahes põhiline on see, et tunnen end paremini!!!

No comments:

Post a Comment