Sunday, June 6, 2010

I´m a lazy chick.

Sorry, et pole siia midagi kirjutanud. Olen nüüd mainlandil ja byron bays, homme lähen Bundabergi ja hakkan seal tööd otsima. Loodetavasti leian ikka midagi kui ei leia sealt, siis sõidan veel ülespoole. Tasmaaniast tulin ma ära juba kaks nädalat tagasi. Olin 1,5 nädalat Sydneys, ilus linnake on, kuid krt koguaeg sadas, seega ma eriti ei nautinud seda aega. Sain sealt ka endale külmetuse ning olin haige, siiani vastik nohu ja vahel ka köhin, see külmetus rikkus mu Byron Bay totaalselt ära, sest täna oli alles esimene päev, mil sain ookeani hüpata. Ookean on endiselt mõnusalt soe ja lained olid võimsad. Olen kolm päeva siin päevitamisega tegelenud ja vaikselt hakkan oma päevitust tagasi saama. Muutunud on nüüd nii palju, et ma ei reisi enam selle pundiga ja ei tee east coasti, teen seda siis kui tagasi tulen, kuskil jõulude aeg ehk, siis on siin soojem ning õige hooaeg. Parem teen tööd ja teenin natuke raha ja enne ära minekut lähen nädalaks vast Cairnsi.

aga rohkem ma jälle ei viitsi kirjutada. Nii mõndagi on tegelikult siin juhtunud. Olin ühe öö ka Melbournes, ma lihtsalt armastan seda linna. Parim linn maailmas. Käisin seal Melbourne Cricket Groundil, ülisuur väljak siis ja päris tähtis asi Austraalias. Käisin Zoraniga ja veel paari tuttavaga footy mängu vaatamas, tore elamus oli. Pärast tegime väikest pubituuri ja ma tellisin Mojito Austraalia parimalt baarmenilt. ma küll ei tea, miks ta parim on, sest see Mojito nüüd küll oma hinda väärt ei olnud (17 dollarit ehk siis 170 eeku ja väike klaas). Olen isegi Austraalias paremat Mojitot saanud, Grown Kasiinos siis. Olen oma reisil olles seega ainult kaks Mojitot ära joonud. seega arvake ära, mida ma eestis tegema hakkan...jep mojitot jooma. ma tulen eestisse siis 17. juuli kui kõik nii läheb nagu ma hetkel plaaninud olen. Ja kas ma võin veelkord öelda, et Austraallased on väga kehvad kokad, kõik asi on siin maitsetu. Kõige hullem on muidugi BBQ. Kuidas saab süüa maitsestamata liha. Ok ma olen ka nüüd selle ära õppinud, kuid ikkagi eesti šašlõkk ja ribid ning muu grill materjal on sajaga või õigemini miljoniga üle.

Ja kui ma eestisse tulen, siis emme palun varu mulle liitrite viisi keefiri, kilosid musta leiba ning palju palju hapukoort.

nüüd küll lõpetan
xxx

1 comment: