Thursday, May 6, 2010

Pokies

Yeah, ma olen natuke mängusõltlaseks kujunenud. Vähemalt täna tasus see ära, panin 5 dollarit sisse ja võitsin 60, aga ma loll ei suutnud ju end talitsda ja mängisin edasi. Lõpuks võtsin 50 dollarit välja ning siis kannatasin viis minutit ja panin jälle 5 dollarit sisse, mis ma loomulikult kaotasin.Unustasin enne oma imelist 5 dollari sissepanekut olin ma juba enne 4 dollarit teise masinasse toppinud ning 5 samasse. Vahet tegeligult ei ole, sest vähemalt jäin ma ilusasti plussi, kuid väga raske oli ikka mängimist takistada. Arvatavasti lähen ma kalleid pokies´i varsti jälle mängima. Muidugi ei ole mul nii hea käsi nagu Tobyl, kes peaaegu igakord võitis ning võitis suuri summasi, 600 dollarit on päris suur või mis? Samas ma ei raatsi ka kunagi 50 dollarit sisse panna. minu panuseks jääb ikka 5 või 10 dollarit.

Peale oma armsate pokiede mängimise tegin ma täna ka midagi asjalikku, saatsin tartu ülikooli avalduse eksmatrikuleerimiseks. Mul oli isegi kahju seda teha, kuid ma tegin õigesti. Kuigi ma arvan, et paljud minuga ei nõustu. Mul on veel terve elu aega õppida:)

No comments:

Post a Comment