Saturday, May 8, 2010

head emadepäeva kõigile, kes end emadena tunnevad!

Eile oli mul päev lastega jälle, käisime hommikul pargis mängimas, siis läksime ujulasse. mina ja amelea tegelesime siis kahe lapsega, üks on 5aastane üliarmas poisipõnn Josh ning teine on kena ja arukas 10 aastane tüdruk Lily. kolmas laps oli skaudilaagris, Lizzy siis. Ujulas oli ülitore. ujula lap´i pikkus oli 50 meetrit, seega oli tegemist suure kohaga, Ma tegin nagutuke ka lap´e, sõnal rõhul natuke, sest kui peale 3 oli mul kops kinni ja tahtmine ära uppuda. See näitab, et ma olen ikka väga oma vastupidavust kaotanud. peale ujulat läksime laste isa haiglasse vaatama. tal on mingisugune toksiline mürgitus, mis tekkis kehas. ma päris täpselt pole aru saanud ja ei tahagi, sest vaatepilt oli suht kohutav. Tal ei ole enam varbaid, ning kaotab ka sõrmeotsad, sest need olid veel mustad. Kaotanud on ta ka ühe kõrva ning ta oli ime peenike ja ta peab õppima uuesti käima. ta oli enne 2 nädalat koomas. Igatahes oli haiglas käik minu jaoks eriti raske, palatisse astudes oli mul tahtmine kiiresti ära joosta. Pole 10 aastat kuskil palatis käinud ja mul on haiglaskäimisega omad mälestused, mis teevad siiani liigagi haiget. Seega olin ma suht vormist väljas, kui lõpuks koju jõudsime. Kodus muutus õnneks kõik paremaks. Väljas särasid tähed, laual oli hea vein ja küünlad ning kõlasid ladina-ameerika rütmid. Seega tegime väikse tantsusessiooni kuni micheal sai toidu valmis. Toit oli suurepärane. Peale söömist läksime uuesti välja, nautisime veel kvaliteetveini ja jointi ning minugi tuju paranes loomulikult ;). peale seda kui ines ja micheal magama läksid, kolisime meie tüdrukud mullivanni-mullivann asub meil siin verandal tähistaeva all. Super lõõgastav oli. Seega oli see mu üks ilusamaid õhtuid elus. Mullivann, hea vein, hea seltskond, mäed, küünlavalgus tähed, värske õhk. Lihtsalt vaimustav.

No comments:

Post a Comment