Saturday, December 26, 2009

Jõulud hakkavad vaikselt nüüd läbi saama. Loodan, et kõigil möödusid need rahulikult ning õnnelikult. Minul see aasta jõulutunnet ei tekkinud kordagi. Kuigi 25. õhtul oli meil väga uhke söömaaeg, ma pidin end lõhki sööma. Tegelt ausalt öeldes ma sõingi. Sõime sülti, hapukapsast, verivorsti, lammast ning palju igasuguseid salateid. Sült oli ikka ehtne sült, Katrin tegi. Väga hea oli. Jõulude puhul saime ka neli vaba päeva, päris mõnus on lebotada. Eile vaatasime filme, täna käisime Girraweenis jälle ning siis uuesti filmid ning söömine. Täna on meiega ka kaks eesti poissi. Girraweenist ära tulek oli omaette kogemus, üle tee läks suur üle meetrine sisalik, üle tee saades pani kohe puu otsa-suht jube oli. Kuskil 30 sekundi pärast sõitis jaanika liiga kiiresti kurvis ning me pidime teelt välja kimama, adrenaliini laks oli päris korralik. Aastavahetuse veedan ma siis Brisbane´s ning peale seda natuke tööd Stanthorpes ning siis back to Griffith.

Kaks korda olen vahepeal ka kinos käinud. Olen nüüd ära vaadanud 2012 ja Avatari. Avarar oli super, mulle väha meeldis, kuid esimest filmi ei soovita ma kellelegi, lihtsalt jube.

rohkem hetkel ei viitsi kirjutada.

1 comment:

  1. Ma pole seda esimest ise vaadanud aga nendest arvustustest mis ma lehest lugesin võis järeldada et geoloogidele on see eriti valus vaadataXD

    ReplyDelete