Wednesday, September 16, 2009

Ireland

Mul on siin väga hästi. Denny ja Gladyse aia lõpetamise täna ära, homsest uude kohta tööle, kuid elame ikka samas kohas. Ilmad on olnud õnneks väga head. Aajah täna sain palka ka, mõnus tunne oli:).


Lisan siia mõne päeva kirjed, mis ma lihtsalt arvutisse kriblasin.

PS: Hetkel tahaks isegi Iiri elama jääda:)

10.september
Ma olen õnnelikult Põhja-Iirimaa, edaspidi nimetan seda kohta siis Iiriks või Iirimaaks. Minu kirjutamine Riia lennujaamas kukkus läbil-eiolnud public.wifit. Kuidas selline asi üldse võimalik on???
Istun hetkel oma toas, Marina läks just magama. Elama ühes toas, mis on väga armas ning meie jaoks armsasti sätitud. I really love Irish people!!! Siin on hea tagasi olla, kuid imelik on see, et ma ei tunne üldse, et oleks siit ära olnud, aasta Eestis on olnud nagu üks sekund. Täna õunu korjates ning Peter´iga juttu ajades, tundus nagu oleks kõik eelnevad päevad sellised olnud. Kõik on samamoodi, samamoodi hästi. Ma ei imestaks kui ma järgmine aasta jälle siin oleks. Mina ja Marina oleks nagu perekonna liikmed. Üldse on iirlased supersõbralikud inimesed, siia tulles hääletasime Monaghamist Blackwatertowni ning meid jälle üks ülimalt tore inimene peale. Nagu aru saate mul on jälle Iirimaa vaimustus peal:).
Tänane korjamine oli edukas, käisime ka poes süüa ostma, söök on ikka päris kallis siin. Ja krt miks siin hapukoort ei ole, mul juba praegu selle igatsus peal. Ja mis kõige tähtsam, mis me poest ostsime oli muidugi Magners, Iiri siider– ma lihtsalt jumaldan seda:P. Ilm oli ka täna super, nagu meie pererahvas ültles, meie tõime endaga päikese siia:).
Ühest asjast kirjutan ma täna veel, et kuidas ma tundsin end Eestist lahkudes. Mul ei olnud mingeid tundeid. Ma arvasin, et mul on kahju, kuid ei olnud. Ma olen õnnelik, et sain minema. Ma tõesti pühkisin kodumaa mulla jalgadelt. Eks kunagi kindlalt tuleb ka koduigatsus, kuid eks seda näitab aeg. Praegu on mul siin miljon korda parem, kui viimased nädalad kodus...Õige aeg oli eemale minna/tulla.
Nüüd igatahes magama, homme kell 07.00 üles.

13.september
Kolm päeva olen nüüd rahulikult õunu korjanud, käed on korras. Ega ma siin ei pinguta ka eriti, võtan rahulikult. Täna oli vaba päev, käisin Peter´iga Navan´s, muistne kuningate kohtumispaik, väga ilus ning rahulik paik oli ning millised suurepärased vaated sealt avanesid:).
Peale lõunat käisime Marina, Denny, Gladyse ning Rebecca ja ta lastega mere ääres ning ka kuskil mäe peal. Jälle oli väga tore.
Üleeile käisime Peter´i juures filmikal ning Magnersit joomas, eile Martini juures veinikal, mis lõppes Peter´i juures. Oi ma ikka jäin suht vinti ning hommikul oli ikka väheke paha olla ka. Kuid muidu oli meeletult mõnus ning lahe õhtu ja öö.
Aajah, Denny ja Gladys on need inimesed, kelle heaks me töötame.

1 comment: