Sunday, September 6, 2009

Haige

Ma olen 72. tunni pärast juba Põhja-Iirimaal ning mu seiklus on alanud, kuidagi väga kiiresti on läinud need viimased nädalad. Aga ma tahan juba minna, tõesti tahan:). Hetkel on halvasti see, et jäin haigeks. Ma nii tahtsin, et viimased nädalad kodumaal oleks toredad ning meeldejäävad, kuid kõik on vastupidi läinud, suht masenduses ning pettunud olen olnud, kõik tänu ühele inimesele. Ning viimastel päevadel haige olla, on masendav. Ei jaksa hetkel asjugi sättida-olen nagu puuga pähe saanud. Loodetavasti saan ma homseks terveks, söön siin tablette, joon Coldrexi teed ning võtan Citrocepti, ehk aitavad. Homme oleks vaja valuutat vahetada, natuke poes käia ning viimane tööpäev teha ning teisipäev on pakkimise päev. Ma juba kardan seda, sest niikuinii suudan midagi olulist maha unustada. Imelik on pakkida oma elu kahte seljakotti ning teada, et teisi asju ei näe sa aasta otsa. Huvitav, millest ma puudust tundma hakkan??? Arvatavasti mustast leivast, õigest hapukoorest, Eesti metsadest...hmm ainult kolm asja tulebki hetkel meelde, millest puudust tunda. ma arvan, et poole aasta pärast tuleb siia pikk nimekiri, millest ma puudust tunnen:).

Eh, ma ei ole ju kirjutanudki kuhu ma lähen. See blogi on mõeldud selleks, et sõbrad ning tuttavad saaksid kursis olla minu eluga pikal teekonnal, mille tegelikku kestvust ning marsuuti ma ei tea. Mul ei ole näiteks aimugi, kus ma olen kahe kuu pärast. Nii palju tean, et Austraalia mandril. ütlesingi ära, Austraalia lähen. Kirjutaks siis ka marsuudi, mille ma enne läbin.
9. september-Tallinn-Riia-Dublin-Newry-Armagh-Denny´s place
9. sept-8.okt- elan Põhja-Iirimaal, kuus päeva nädalas õunad ning pühapäeviti üritan kuskil ringi sõita.
8.oktoober-Dublin-Birmingham
8.-12. okt Birmingham ja London
12.okt London-Kuala-Lumpur
12-17.okt Kuala-Lumpur, linnaga tutvumine, shopping ning ehk saan ka Malaisia loodust lähemalt näha:)
17. okt Kuala-Lumpur-Melbourne, Melbourne jõuab lennuk 18 okt. 00.30, lennujaamast liigun Pakenhami, Melbourni nn eeslinn vms., kus olen üks kuni kaks nädalat. Kui ma sealt peaks töö saama, siis jään kauemaks. Kuid esialgne eesmärk on puhata, tutvuda olukorraga ning teha kõik dokumendid korra. Pakenham on viimane koht, mida ma tean...peale seda pole õrna aimugi, mis minust saab.

I´m following my dreams;)

2 comments:

  1. rakvere viinerid
    säästukohuke
    gin longdrink
    korralik pirnisiider
    aura near water
    sinised viguri krõpsud
    soolalõhe
    jassi seemneleib
    normaalne hakkliha
    viru valge cherry
    kalevi india pähkliga pralineekommid
    jne jne.

    ReplyDelete
  2. sinu loetelust hakkan ma ainult korralikku hakkliha ehk igatsema:D

    ReplyDelete