Thursday, April 15, 2010

still alive and still down under

vabandan kõigi ees, kes mu blogi loevad ning ootavad uut postitust. Pole olnud viitsimist kirjutada, sest suhtlen inimestega kas msn.is või kirjutades ja tobe on kõike uuesti kirja panna. Eelmine reede lõpetasin siis oma töö Casellas. Viimase nädala töötasin hommikuvahetuses, mis tähendas seda, et töö algas kell 7 hommikul ja lõppes 3 päeval. Imelik oli valges töötada ning päikest näha. Päris raske oli ka, sest ma ei osanud enam öösel magada ja tänu sellele pidin viimane päev töölt varem koju tulema, sest pea käis ringi ja paha oli olla tänu magamatusse. samuti vb ka tänu sellele, et panin natuke pidu eelmine päev. Aga see ei loe, sest nii hullult ei pannud, ainult paar õlut. Igatahes on mu töö nüüd läbi ja ma ei säästnud nii palju kui lootsin ja kui palju lubati.

Griffithis lahkusin teisipäeva öösel, tulin melbourne ära. Olin melbournes kaks ööd, käisin shoppingul, sain vana tuttava zoraniga kokku ning esimesel õhtul käisin ross noble´t vaatamas. Minu jaoks oli see esimene kogemus vaadata päris elus stand up comedy´t. Väga hea oli, naersin nii, et pärast olid kõhulihased valusad. Hetkel olen Tiiu juures Pakenhamis ning homme lähen tagasi melbourne, saan vana korterikaaslasega kokku ning tüdrukutega kellega lähen tasmaaniasse. Tasmaanias plaanin olla kaks-kolm nädalat. pileteid tagasi pole veel ostnud. Peale tasmaaniat lendan brisbane´i tobyle järgi. Nüüd vist oleks õige aeg maida, et mul on siin austraalias keegi tekkinud. Ta on inglane ning väga armas inimene. Oleme koos olnud varsti 1,5 kuud, minu jaoks suht pikk aeg. enne seda olime väga head sõbrad. Igatahes vaatame kaua me veel koos oleme. Tasmaanias hakkan ma tööle, pean seal töötama vähemalt 2 päeva legaalselt, sest mul on kaks päeva puudu, et saada endale teise aasta viisa. Jälle üks uudis, ma plaanin austraaliasse kauemaks jääda. Koju tulen juulis ning austraalia tagasi tulen oktoobri alguses. Tahan natuke kodus olla, sest tähtsad sündmused on seal.

Kuna ma tulen austraaliasse tagasi, siis jäävad minu õpingud eestis pooleli. Kunagi jätkan neid, kuid võib-olla ka mitte. Eks aeg näitab jälle.

Üritan millalgi jälle kirjutada, arvatavasti tasmaanias, vähemalt nüüd hakkab midagi jälle juhtuma. Griffithis olles oli ainult töö, magamine ning nädalavahetustel pidu, midagi erilist ei juhtunud.


xxx

No comments:

Post a Comment