Thursday, April 29, 2010

Huonville, Tasmania!

Olen nüüd Tasmaanias olnud varsti 2 nädalat. Viimane nädal ei ole õieti midagi teinud. Esimene nädal käisime tüdrukutega ringi sõitmas ja nii palju kui ma olen siin ringi käinud, siis ma jumaldan Tasmaaniat, see on koht kuhu võiksin kolida. Peaaegu sama suur kui Iirimaa, kuid elanikke on ainult 500 000. Siin on nii palju puutumata loodust, et mine hulluks.
Elan alates laupäevast Chrissy sõbra juures, elamise eest me maksma ei pea, kuid peame natuke tema heaks tööd tegema. Mina ja Veruca värvime uksi ning Amelea ning Chrissy rajavad köögivilja aeda. st nad korjavad hobuse sitta väetiseks. Tegelikult peaksin seda mina tegema, sest ma seletasin kuidas mulle meeldib loodus ning gardening, aga peale tundi aega hobusesita korjamist, ei meeldi mulle enam gardening ega ka hobused. Mul läks süda ikka küllaltki pahaks. Seega mõte, et ma kunagi hobused võtan, kadus küll ära. Aga uksi meeldib mulle värvida. Ja maja ninhg koht kus elame on ka super. Ilus vaade mägedele. seega elan ma paradiisis, kuigi paradiisi jaoks on tegelikult päris jahe siin. Vaadeke kui positiivselt ma kirjutan nagu poleks midagi halba juhtunud. midagi juhtuski, nagu alati sain ma kõrvetada. See tore ja armas inglise noormees, kellest ma siin enne kirjutasin on üks viimane siga. A dickhead, a fucking cunt! Emake, loodan et sa aru ei saanud. Kui sa arvad, et oled elus kõike näinud ning midagi hullemaks minna ei saa, siis palun vaadeke mind ja näete alati saab hullemaks minna. 10 tundi enne lennukile minekut saadetakse sulle külm sõnum, et sorry, mul on teine. Kuidas saab üks inimene nii käituda? Ma ei tea tast rohkem midagi ning arvatavasti ei saagi kunagi teada, mitte kunagi ei saa teada, mis juhtus ja kaua ta mulle valetas ja kaua ta mind lollitas. Aga aitab sellest, mis ei tapa, teeb tugevaks ning nagu aru saate olen ma ikka veel elus. Ja kui ma eestisse tagasi tulles olen lesbi, siis teate miks. aaa natuke šokeerivat teile veel. Ma reisin kolme tüdrukuga ja kaks neist on lesbid ning nad on paarike. Amelea tegelikult ei olnud enne Chrissyt, seega ma nägin pealt kuidas toimus tema muutumine ning tean kõike ta mõtteid selle juures. Ja kui ma näen neid praegu koos, siis võin öelda, ma ei ole näinud kunagi ühtegi nii õnnelikku ning armast paari. Ja nad mõlemad on nii head inimesed, nemad on minu tugi hetkel. kuid jah vaadetes kui õnnelikud on, siis on mul veel teinegi põhjus muuta oma orientatsiooni.

Reisimisest ma ei oska hetkel rohkem kirjutada. oskan vaid öelda, et tasmaania on maagiline, siin sajab isegi siis, kui taevas säravad tähed ning paistab kuu ning mitte kuskil ei ole mitte ühtegi pilve. vot nii maagiline on siin. Ah unustasin rääkida, et mees kelle juures elame on imeline. ta on väga spirituaalne ning väga soe ning tänu temale olen veel tasmaanias ning tema jutt aitas mind mitte hulluks minemast. jah maailmas on veel häid inimesi ning mina olen üks neist!!!

jajaa, ma tõesti varsti ostan endale pileti koju, juuli keskpaigaks siis ning olen kuni oktoobrini ning siis tagasi siia suurte võimaluste maale.

xxx

8 comments:

  1. Seleta mulle kuidas see orientatsiooni muutmine aitab? Naised ei ole sead? Kahtlen.

    ReplyDelete
  2. nu nad räägivad vähemalt. ma arvan, et üksi naine ei saadaks sellist sõnumit ja rohkem enam ei suhtle üldse...

    ReplyDelete
  3. Öelda, et kõik naised on nii emotsionaalsed et ei saa rääkimata jätta on küll liialdus:D

    ReplyDelete
  4. ups, kõik peale sinu:P ja ma ei kavatse sind ka ära sebida.

    ReplyDelete
  5. Selge, ma ei kõlba isegi sulle. Solvusin.

    ReplyDelete
  6. kõlbad küll, ma ainult ei taha me sõprust ära rikkuda. ühega juba rikkusin täielikult. seega jääd sa mulle ikka ainult parimaks sõbraks :P

    ReplyDelete
  7. Küll nüüd üritab ennast välja keerutada:D

    ReplyDelete
  8. Küll peab ikka palju raha olema, et edasi-tagasi Austraalia vahet sõeluda. :D

    ReplyDelete