Sunday, February 28, 2010

28. veebr

I´m still alive.
ma ei ole siia väga pikalt midagi kirjutanud. Pole olnud viitsimist. Olen nüüd rohkem kui kuu aega tööl käinud. Samuti olen ka treeningul käinud, sain väikse CPR koolituse ning ka confined spaces´i koolituse, minu confine space´i ticket kehtib kaks aastat. See tähendab seda, et võin Austraalias ning uus meremaal kinnistes asjandustes töötada,kinnine on siis näiteks tehastes tankid.
Käin tööl viis ööd nädalas, üks nädal käisin kuus ööd. Suht läbi olen, sest ma ei oska siiani päeval eriti magada. Esimesed kaks nädalat magasin ööpäeva jooksul ainult neli tundi, nüüd tulevad juba ka seitsetunnises magamised, mis on väga hea.
Öötöö on mõnes mõttes üks nõme asi, tööl käimisele raiskan ma 10 tundi, siis ülejäänud aja magan või üritan magada, vaatan natuke tv seriesi ning röögin hosteli rahvaga. ma elan super mõnusas korteris, rahvas on tore siin. nädalavahetustel panen pidu ning siis päeva muidugi magan jälle. Kõige mõnusam öö on, pähapäeva öö, sest siis on minul ja Ameleal Sunday session-st mängime drinking game´ina Unot või siis higher or lower´it või siis muid kaardimänge. Mina ja Amelea teeme seda juba viiendat pühapäeva nüüd, st täna on siis juba viies kord. Me ei ole kunagi seda kahekesi teinud, tavaliselt on keegi alati ka veel olnud, kolmel korral on olnud Chrissy ning eelmine kord olid kaks poissi ning täna liitub meiega päris palju rahvast. sunday sessioni eesmärk on püsida üleval kella kuueni hommikul ning siis magama minna. oleme sellega alati hakkama saanud, raske on see sellepärast sest laupäeva öösel kustume tavaliselt kell kolm ära ning see ajab öövahetuse reziimi sassi ning siis pühapäeva ööga üritame seda tagasi saada.
Seega ma ei olegi midagi erilist siin teinud, tööl käinud ning pidu pannud. Mõnikord olen ka käinud gymis ning ujumas.
aa ma peaks vast kirjutama mida ma tööl teen. Olen RVDide peal, need on sellised ringikäivad masinad, mis puhastavad veinipõhjasid igasugusest ajamast. filtrid siis põhimõtteliselt. MInu ülesandeks on iga tund ronida üles tankide osta, mis on 13-15 meetri kõrgused, ning võtta seal mahlade, veinide kõrgused. Võttan dippe ainult nendest tankidest, mida RVDid kasutavad ning vahel ka teistele dippe, kui palutakse. Kanname koguaeg nn radiod enda küljes. Mina olen channel 5´il. Kui olen dipid ära võtnud, siis kobin anna tagasi kannan tulemused tahvlile või siis teatan neile, kes palusid teenet. kannan tulemused ka oma data sheetidele ning siis vaatan, mis RVDid teevad. pean kandma datasheetidele RVDide tegevused tunnis, et mis kellaaeg läks producti peale, mis kell pesti jne. RVDisid on 8. Samauti pean rvdide plate puhastama ning vahel pesen ka neid. Mulle enda töö meeldib, kuid jalad on mul väga läbi.Iga tund nende tankide otsa ronida on päris kurnav. Mul on hetki, kus mul on niisamagi valus käia.

Muide ma ostsin endale IPod nano, pisike armas sinene olevus on mul nüüd.
ma ei oskagi rohkem kirjutada.
Aa ükskord pidin töö juures surma saama. See oli päris hull kogemus, mul läks tükiks ajaks söögiisu ära ning siiani kardan forklifte. Minu kaastöötaja sõitis forkliftiga suht kiiresti ning selle peal oli kaks üle 300 kg kaaluvat earth bagi. Ma sõitis mulle liiga lähedale ning pidurdas järsult, mõlemad earth bagid lendasid maha ning mina olin täpselt nende kotikeste all. Õnneks toimus asi kudagi aeg luubis minu jaoks, sest viimane asi mida ma nägin oli see, kuidas ülemine bag kukkuma hakkas ning oli üsna minu pea kohal. Õnneks on mul küllaltki kiire reaktsioon ning ma suutsin tagasi hüpata ning siis lendasid bagid mõnuga maha, ma kõndisin metallaia läheduses, see läks peale õnnetust täiesti kõveraks. Forklifti juht sai ka suht suure ehmatuse, sest tema arvas korraks, et ma jäin kottide alla. Igatahes tuli ta oma masinakesest suht kaamena välja ning käed värisesid. Kui ma oleks taht ma oleks võinud ülemustele kaevata ning ta oleks töö kaotanud, aga mina hea inimene ei teinud midagi, sest me saame taga väga hästi läbi. Vot see on minu meeldejäävam kogemus viimase kuu jooksul.

Ma üritan siis mõelda, mis veel juhtunud on. tegelikult on veel siin asju juhtunud, kuid need ei ole laiemale publikule:). Ja ma tean nüüd, et Monza sa oled nüüd pettunud, kuid sinu rõõmuks võin ma sulle öelda, et ma kirjutan sulle alati kõigest, sina oled kõige rohkem update´itud.:P

1 comment:

  1. Yesssh, I feel so special...muhahhaa...

    ReplyDelete