Saturday, December 11, 2010

viimased tunnid Austraalias!

Ma ei oskagi oma tundeid kirjeldada. Olen õnnelik, et saan koju ja ka õnnelik, et saan Marti näha, kuid samas on kahju siit ära tulla. Olen ikkagi päris kaua aega aussis veetnud ja kalliks on saanud see kohake. Kuigi eesti on ikkagi kallim ja ilusam. Minu lend läheb natuke rohkem kui nelja tunni pärast välja. huvitav, millal ma siia tagasi tulen. Ühel päeval tulen kindlasti!!!
Melbourne on siiani lihtsalt võrratu. Käisin ka Pakenhamis, seal lihtsalt puhkasin ja magasin. Hea oli peale sellist autotrippi voodis magada ning niisama olla. Ja kuskil ei olnud ka jaanikat, kes sind kell viis hommikul üles ajaks või isegi varem, et päiksetõusu vaatama minna :D.

Ma ei tea, kui palju ma siia blogisse enam kirjutama hakkan. Vahel vb kirjutan, kuid ma arvan, et mu teel olek on läbi, sest selle mida ma otsisin, olen ma leidnud.

3 comments:

  1. Lenda vaba lind, lenda 2ra siit:-)

    ReplyDelete
  2. Mida ma siit loen!! Ah et paha Jaanika kupatas teid kell 5 hommikul ülesse päikesetõusu vaatama! :D Aga see oli kindlasti ilus, onju ;)

    ReplyDelete
  3. hahaha, sa ei ole paha ning muidu oleksikd mul jäänud nii mõnedki ilusad hetked nägemata, kui poleks sind mind üles peksmas olnud :D

    ReplyDelete